صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گلدان میناکاری شده مسی 

اگر به صنایع ‌دستی اصیل ایرانی علاقه مند هستید و دوست دارید منزلتان را با آثار سنتی تزیین کنید به این گلدان میناکاری‌شده نگاهی بیندازید ، گلدان میناکاری شده مسی اصفهان اثری زیبا از جنس فلز مس که سطح آن صاف و صیقلی است و نقش ‎ونگار اسلیمی به‌ زیبایی روی آن اجرا شده‌ است ، این گلدان میناکاری شده به دلیل ظرافتی که دارد، در ابتدا شکننده به نظر می‌رسد؛ اما خیالتان بابت نگهداری و دوام آن راحت باشد چرا که جنس این گلدان از فلز بادوام مس می باشد .

مشخصات ، قیمت و خرید آنلاین گلدان میناکاری شده مسی اصفهان را در فروشگاه آریالیدر از ما بخواهید ، ترکیب هنرمندانه‌ی طرح‌های اسلیمی با زمینه‌ی لاجوردی، این گلدان میناکاری شده مسی دست‌ساز زیبا را به یک اثر اصیل و دوست‌داشتنی تبدیل کرده است ، این گلدان میناکاری شده علاوه‌ بر زیبایی، نمادی از هنر و صنایع‌دستی ایرانی محسوب می‌شود.
طرح‌های اسلیمی و نقوشی منظم با ظرافت‌ و به‌ زیبایی با استفاده از رنگ‌های مینایی روی گلدان اجرا شده‌اند ، سطح این گلدان کاملا صاف و صیقلی است و تمامی نقوش روی این سطح با دستان هنرمند سازنده اجرا شده‌اند ، گلدان در چندین مرحله رنگ‌آمیزی و در کوره قرار داده شده است تا به مرحله‌‌ی عرضه به مشتری برسد.

 

  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

    خواص دستبند مسی         زیور آلات مسی

مس فلزبسیار بادوامی است به همین دلیل زیورآلات مسی عمرزیادی دارند، زیور آلات مسی نظیردستبند ، انگشترو گردنبند مقداری مس را وارد بدن می کنند که برای بدن ضروری است .
زیورآلات مسی فواید زیادی برای بدن دارند ازجمله اینکه در کاهش درد و التهاب ناشی از آرتروزموثر هستند ، همچنین باعث نرمی مفاصل می شود ، فروش ویژه زیورآلات مسی دست ساز در بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی آریالیدر انجام می شود .
استفاده از زیورآلات مسی نظیر دستبند مسی از قدیم بین ایرانیان مرسوم بوده تماس مستقیم این نوع دستبند ها با پوست دست و جذب آهن آن از طریق عرق پوست به درمان کم خونی کمک می کند ، این نوع دستبندها علاوه بر خواص درمانی شان به دلیل رنگ براق مس زیبایی و جلوه ی خاصی نیز دارند .

  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

فروش آنلاین صنایع دستی ایران در بهترین قیمت 

فروشگاه آنلاین صنایع دستی ایران در اصفهان فروش آنلاین انواع صنایع دستی اصفهان ازقبیل ظروف مسی ، ظروف برنجی ، انواع سفره قلمکار ، تابلو میناکاری و سماور زغالی در دو نوع مسی و برنجی را در بهترین قیمت و متنوع ترین و جدید ترین طرح ها ارائه می دهد .

 فروشگاه صنایع دستی آریالیدر به صورت یک فروشگاه تخصصی اینترنتی در اصفهان گنجینه ای از زیباترین و مناسب ترین صنایع دستی ایران شامل انواع ظروف مسی تزیینی ، ظروف مسی قدیمی ، انواع تابلوی میناکاری ، انواع گلدان میناکاری ، انواع قابلمه ی مسی در سایزهای مختلف و .... را در بهترین قیمت ارائه می دهد .

 فروش آنلاین صنایع دستی ایران در بهترین قیمت در فروشگاه آریالیدر با بهترین شرایط پرداخت انجام می شود .   


  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰


رومیزی قلمکار 120*120

این سفره قلمکار از پارچه‌ ی درجه یک و از جنس پنبه ساخته شده شکل آن مربع و هر ضلع آن 120 سانتی‌متر است که برای میزهای شش ‌‌نفره مناسب است البته بهتر است اندازه میز از ابعاد سفره کمتر باشد تا لبه‌های این سفره به سمت پایین برگردد و جلوه زیباتری داشته باشد ، این سفره در کارگاه استاد چیت‌ساز در اصفهان چاپ زده شده و رنگ‌های به کار رفته در آن زرد، زرشکی و آبی است که می‌توان آن را با بقیه دکوراسیون منزل ست کرد. 

در لبه آن حاشیه‌ای بر زمینه پارچه کار شده است که جلوه آن را بیشتر کرده است ، قسمت وسط سفره نیز زمینه‌ای به رنگ پارچه دارد که با طرح‌های سنتی تزیین شده است ، چاپ قلمکار، هنری که ایرانیان از زمان ساسانیان تا به امروز آن را با مهارتی مثال‌زدنی پرورش داده‌اند و به نسل حاضر منتقل کرده‌اند و شیوه‌ای کهن از چاپ طرح‌هایی حیرت‌انگیز بر روی پارچه است

jhhfdd

در دوره‌های مختلف تاریخی استفاده از چاپ قلمکار در بین مردم ما رواج داشت ، پارچه‌هایی با نقش و رنگ‌هایی که استادکاران ایرانی با چوب گلابی و زالزالک، و در کنار رنگ‌های طبیعی آن‌ها را منقش می‌کردند. این روزها این هنر همچنان رواج دارد و حتی در خانه‌های مدرن امروزی جای خالی نوستالژی را در شکل رومیزی و سفره پر می‌کند ، سفره‌های قلمکار امروزی اکثریت نقش‌هایی اسلیمی دارند و از پنبه ساخته می‌شوند و رنگ آن‌ها به وسیله رنگرزی با پوست انار تثبیت می‌شود.

  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰


رومیزی قلمکار یک متری

نقش بته جقه های درشت بر روی زمینه ی کرم اولین ویژگی است که در سفره های قلمکار توجه شما را جلب می کند این اثر هنری با عرض یک متر برای میزهای چهار و شش نفره مناسب است ، بهتر است اندازه ی میز از ابعاد رومیزی کمتر باشد تا لبه های سفره به سمت پایین برگرد و جلوه ی زیباتری پیدا کند ، آثار دستی ایرانی به علت تنوع بالای رنگ و طرح مورد توجه علاقه مندان به آثار اصیل ایرانی بوده اند .

البیییسس

استفاده از سفره های قلمکار حال و هوای متفاوتی به محل زندگی شما می دهد ، سفره های قلمکار امروزی معمولا نقش های اسلیمی دارند و از پنبه ساخته می شوند رنگ این سفره ها به وسیله ی رنگرزی با پوست انار تثبیتمی شود ، در دوره های مختلف تاریخ استفاده از چاپ قلمکار در بین مردم ما رواج بسیاری داشته است و استادکاران ایرانی با چوب گلابی و زالزالک و به کمک رنگ های طبیعی روی پارچه ها نقاشی می کردند .


 


  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

hfghhdc

کیف دستی قلمکار

کیف دستی هدیه قلمکار زیپ دارعلاوه بر کاربرد حمل وسایل شخصی و خرید ،به عنوان ساک مخصوص هدایای تبلیغاتی موسسات و شرکتها به مناسبت های گوناگون نظیر روز معلم ، روز پزشک، روز کارمند نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، پارچه قلمکار زیبا و خیال انگیز است و با تمام سادگی اش نشانه ای از پایداری یک سنت است .

امروزه نیز پارچه های قلمکار به دلیل قیمت مناسب نسبت به صنایع دستی دیگر خریداران بیشتری دارد برای انجام کار چاپ کردن گل ها و نقوش روی پارچه قلمکار می بایست که پارچه موردنظر را آماده کنند ، برای تهیه پارچه قلمکار انواع پارچه های سفید پنبه ای و ابریشمی را میشود استفاده کرد هر اندازه پارچه خوش بافت تر و لطیف تر باشد محصول باارزش تر و مرغوبتر خواهد شد .


  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

hggfddd

رومیزی قلمکار 100 *150 سانتی متری

اولین ویژگی ای که در سفره قلمکار 100*150 سانتی متری توجه شما را جلب می کند نقش بته جقه های درشت بر زمینه ی کرم رنگ است ، این رومیزی قلمکار برای میزهای هشت نفره مناسب است و بهتر این است که اندازه ی میز از سفره کوچکتر باشد تا لبه های سفره به سمت پایین برگردد و به زیبایی این کار بیافزاید .

آثار دستی ایرانی به علت تنوع بالای رنگ و طرح همیشه مورد توجه علاقه مندان به آثار اصیل ایرانی بوده استفاده از این محصولات دست ساز حال و هوای متفاوتی به منزلتان می دهد ، سفره ی قلمکار امروزه نقش های اسلیمی دارند و معمولا از جنس پنبه هستند رنگ این سفره ها به وسیله ی رنگرز با پوست انار تثبیت می شود .


 

  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

آلیاژ مس از آلیاژ های مورد تایید طب سنتی و طب نوین است ، سماور زغالی مسی خواص فوق العاده ای را به آب می دهد ، جوشاندن آب در سماور زغالی مسی ضد باکتری است و آب را به آبی پاک و زلال وبا خاصیت درمانی تبدیل میکند همچنین جهت جبران کمبود روی در بدن مفید است و از زمان های قدیم در خانه ها مورد استفاده قرار میگرفت و امروزه نیز به علت زیبایی و طرح سنتی و خواص دارویی مجددا مورد استفاده قرار گرفته است.

ست قوری و سماور زغالی مسی طرح میناکاری وزنی در حدود 2140 گرم دارد و کاملا قابلیت استفاده دارد ارتفاع سماور 50 سانتی متر می باشد و سطح بیرونی آن کاملا  مسی رنگ می باشد و همین باعث شده که این سرویس سماور جلوه ی زیبایی به دکور منزلتان نیز بدهد .

مس رسانای قوی است و با دادن مقدار حرارت کمتر هم آب را به نقطه جوش می رساند ، ظروف برنجی و مسی از بهترین ظرف ها برای جوشاندن آب و دمنوش ها هستند، و آب و دمنوش ها را در کیفیت بالا با طعم واقعی برای شما فراهم میکنند ،سماور زغالی طرح میناکاری نمونه ای زیبا از ظروف مسی می باشد که به زیبایی روی آن طراحی شده است .

  • صنایع دستی اصفهان