صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پارچ چکش کاری مسی 

نوشیدن آب در ظروف مسی و همچنین نگهداری آب در ظروف مسی کیفیت خاصی به آب می دهد که سبب تامین یون های بدن می شود و همچنین باعث ایجاد احساس آرامش می شود.
پارچ مسی ،نمونه ی زیبا از هنرهای سنتی دست استاد کاران اصفهانی است که می تواند جلوه ای شکیل و زیبا به سفره های ما بدهد. روی سطح خارجی پارچ با ظرافت خاصی چکش کاری شده است و سطح داخلی با قلع سفید کاری شده است ، پارچ دارای یک دسته می باشد ، فروش ویژه پارچ مسی زیبا در بهترین قیمت در سایز های مختلف در فروشگاه آریاگالری انجام می شود ، نگهداری آب در پارچ مسی کیفیت خاصی را به آب می دهد .

  • صنایع دستی اصفهان
  • ۰
  • ۰

قندان مسی طرح سیب 

یکی از نوشیدنی هایی  که در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی  دارد چای است . که جایگاه ویژه‌ای در بین ما ایرانیان دارد، به همین خاطر دوست داریم با سرویس چای‌خوری زیباتر، ازنوشیدن این نوشیدنی گرم لذت بیشتری ببریم.
قندان مسی دست ساز می‌تواند جلوه‌ی زیباتری  به سینی پذیرایی چای بدهد. قندان مسی چکش کاری شده با طرح سیب که کاملا شبیه میوه ی سیب بوده در نگاه اول حس کنجکاوی هر شخصی را بر می انگیزد. نیمه ی بالای سیب درب قندان است و فضای داخلی قندان دایره ای شکل و با قلع سفید کاری شده است . قسمت بیرونی قندان هم مسی رنگ می باشد ، ظروف مسی زیبایی خاص خودشان را دارند و براحتی جای خود را در هر خانه ای باز می کنند این نوع ظروف دکوراسیون منزل را به شکلی سنتی تزیین می کنند و یاد آور خاطرات گذشتگانمان هستند .

  • صنایع دستی اصفهان