صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی انواع شکلات خوری خاتم کاری

شکلات خوری خاتم کاری شده ظرفی مسی است که سطح آن با هنر خاتم کاری تزیین شده و می تواند به عنوان نماینده ای تمام عیار از هنرهای اصیل صنایع دستی ایرانی روی میز پذیرایی تان قرار بگیرد .

شکلات خوری مسی خاتم کاری شده اثری زیبا و دوستداشتنی است که به سرعت جایش را درمیان ظروفتان باز می کند این شکلات خوری خاتم علاوه برجنبه ی دکوری اش بسیار کاربردی نیز می باشد .

اگر قصد خرید شکلات خوری خاتم کاری را دارید می توانید برای اطلاع از قیمت شکلات خوری خاتم کاری شده از سایت آریالیدر دیدن فرمایید ، فروشگاه صنایع دستی آریاگالری انواع ظروف مسی و برنجی و صنایع دستی اصفهان را در بهترین قیمت ارائه می دهد .

این شکلات خوری خاتم کاری توسط هنرمندان خوش سلیقه دراصفهان با هنر ارزشمند خاتم به زیبایی طراحی شده است ارتفاع این شکلات خوری29 سانتی متر، قطر دهانه 14 سانتی متر و وزنی درحدود 530 گرم دارد این شکلات خوری اثری منحصر به فرد است که تلفیق دو هنر مس و خاتم با هم می باشد به همین دلیل بسیار ارزشمند است .

 

 

  • صنایع دستی اصفهان