صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

  • ۰
  • ۰

هدیه روز کارمند

روز کارمند چه تاریخی است ؟
روز کارمند در سال 97 در تقویم ایران 4 شهریور می باشد این روز رو به همه ی حقوق بگیران زحمتکش تبریک می گوییم ،شما هم اگه قصد کادو گرفتن برای تبریک به کارمندان رو دارین و به دنبال هدیه روز کارمند هستین از محصولات ما دیدن کنین تا شگفت زده شوید .

نمونه هدیه مناسب روز کارمند
فروشگاه آریا لیدرایده های جذاب و ارزشمندی برای هدیه روز کارمند به شما ارائه میدهد این فروشگاه علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی رو نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتونین تجربه ی خرید لذت بخش تری داشته باشین ، فروشگاه آریا لیدر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی شرایط لازم رو برای تسهیل خرید محصولات فراهم کرده .

هدیه روز کارمند سال97
ویژگی محصولاتی که در فروشگاه آریا لیدر ارائه میشه کیفیت بالا ، تنوع نقش و طرح متناسب با سلیقه های مختلف و قیمت مناسب است ، بنابراین برای کسانیکه که قصد هدیه گرفتن برای عزیزانشون رو در مناسبت های مختلف از جمله هدیه روز کارمند دارن پیشنهاد میدیم که محصولات ما رو در سایت ببینین .
نحوه خرید از فروشگاه صنایع دستی آریا لیدر
شما می تونین به وب سایت آریالیدرمراجعه کنین و خرید آنلاین صنایع دستی را انتخاب کنید و بعد از انتخاب محصول مورد نظرتون و مشاهده ی ویژگی های اون از قبیل وزن ، قیمت و نوع طراحی ظرف و برای دریافت اطلاعات دقیق تر با تلفن های 37756987-031 و 09129356440 تماس بگیرین و در صورت تمایل آن را خریداری کنین .
مشتریانی که ساکن اصفهان هستین برای خرید محصولات به صورت حضوری می توانید به آدرس فروشگاه واقع در شهر اصفهان ، بلوار کشاورز، حدفاصل خیابان کشاورزی و ایران 2019 ، شادان گشت مراجعه کنید و از نزدیک همه ی محصولاتمون رو ببینین تا راحتتر خرید کنین .
تابلو میناکاری

  • ۹۷/۰۳/۲۳
  • صنایع دستی اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.