صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

  • ۰
  • ۰

بستنی خوری پایه دار مسی 1 

بستنی خوری مسی مدل پایه دار محصولی زیبا و جذاب است که نظر علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی را به خود جلب می کند . این بستنی خوری علاوه بر اینکه میتواند در بین آثار تزیینی منزلتان قرار بگیرد کاربرد های دیگری نیز دارد .

این بستنی خوری مسی را می توانید به عنوان آجیل خوری و یا حتی جهت تزیین سفره ی هفت سین عیدتان به شکل سنتی استفاده کنید . با این تزیین قطعا توجه همه ی مهمانان به سمت سفره ی هفت سین تان جلب می شود .

دیواره ی خارجی بستنی خوری به زیبایی و با ظرافت خاصی چکش کاری شده است و به رنگ مسی می باشد ، قسمت داخلی بستنی خوری با قلع سفید کاری شده و به رنگ نقره ای است . درمورد این بستنی خوری مسی آنچه در نظر اول توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، پایه ‌ی این بستنی خوری است که فرمی جذاب و کشیده به آن می دهد ، این بستنی خوری مسی که نمایشی از هنر ناب دست ایرانی است توسط هنرمندان ایرانی تولید شده است ، گنجایش این بستنی خوری مسی پایه‌دار آن را برای سرو انواع تنقلات، میوه‌های کوچک، شکلات و ... مناسب کرده است . 


تمایز بین رنگ مسی‌ سطح خارجی با رنگ نقره‌ای قسمت داخلی که حاصل سفید‌کاری با قلع است، بر زیبایی این ظرف افزوده است، ظروف م به هر فرمی که باشند جلوه ی باشکوهی دارند و حال‌ وهوایی قدیمی را برایمان تداعی می کنند و با گذشت زمان از زیبایی و خاص بودن آن کم نمی شود .


تالللل

  • ۹۷/۰۴/۱۷
  • صنایع دستی اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.