صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود میتوانیم به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد

صنایع دستی اصفهان شامل چندین بخش می شود اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم باید به میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی، قلم زنی ف قلمکاری و کاشی کاری اشاره کرد صنایع دستی ایران کشوری با تمدن چند هزار ساله، میراث و سوغاتی ماندگار برای ما، هویت تاریخی و ملی ما را تشکیل می دهد.

  • ۰
  • ۰

ظرف سوپ خوری پایه دارمسی

ظروف مسی از دیرباز با توجه به خاصیت درمانی و زیبایی منحصر به فرد شان در بین سفره ی همه ی ایرانیان بوده ، با پیشرفت تکنولوژی و طراحی های جدید برای ظروف ، ظروف مسی نیز ازاین قائده مستثنی نیستند شما نیز اگر علاقه مند به استفاده از این ظروف هستید خرید آنلاین سوپ خوری مسی پایه دار (کد 2062) در بهترین قیمت را به شما پیشنهاد می دهم . 

ظرف سوپ خوری پایه دارمسی نیز یکی از طراحی های جدید برای ظروف مسی می باشد این ظرف دارای درب می باشد و دو دسته ی گوشواره ای نیز در دو طرف ظرف تعبیه شده که به جابه جایی آن کمک می کند سطح داخلی ظرف سوپ خوری مسی با قلع سفید شده است و سطح بیرونی به رنگ زیبای مس می باشد .

این ظرف سوپ خوری مسی از کیفیت مس بالایی برخوردار است و میتوان از این ظرف در سفره های غذا به عنوان ظرف سوپ خوری و آش خوری نیز استفاده کرد ، حرارت در ظروف مسی به صورت یک نواخت پخش میشود و باعث خوشمزه شدن غذا نیز میشود زیرا در ظروف مسی شاهد به هدر رفتن حرارت نیستیم و حرارت بصورت طولانی نسبت به دیگر ظروف در ظروف های مسی باقی می ماند.



hgffhhggg

  • ۹۷/۰۴/۲۵
  • صنایع دستی اصفهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.